Selamat Datang Ke Sepak Terajang  

Posted by ikohadavercetty

Wei korang semua....hahahah... Ada org kata aku dah mati... Mana ada, aku idup lg nie.... Aku duk umah jerk... Jaga anak bini....

Keje?? Betul wei.... Aku tak keja lagi.... Aku tak pandai, sapa nak ambik aku keja..... Lainla mcm org tu.... keje gi ribu ribu!!WOW...hahaha. ngok ngek punye berlagak... WTF

Nie blog baru aku, blog lama dah hancur... nie wat lain... khas tuk geng2 KPTM aku....

Ramai dah nak kawin nie... Ayuni & Sab dah selamat.... Zam & siti zabedah dah tunang... Saleh pun dah.... Su dah ke??????hahhaaaaa..

This entry was posted on Monday, November 17, 2008 at 8:23 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 KOMEN

apa cite ayuni kawin tak ajak sapa2 pun.. semua tanya tak tahu.. tak best la macam ni beb.. nanti sapa2 nak kawin beritahu la.. boleh aku promote ambil gamba kawin kekekekeke..

November 25, 2008 at 8:46 AM

Post a Comment